Marketing
Advertisement
RSS

 

 

 

Za korisnike








Zaboravili ste šifru?

Želite postati član?

Kupovina
Akcije.hr
Pametna kupovina
Intertrg.com
Partneri

Napadnut ispitivač HAK-a

Autor: Vlatka S., 12. 04. 2007
 Vladmir Barčan, ispitivač HAK-a, napadnut je u srijedu od strane pmahnitalog čovjeka. Nakon što kandidatkinja nije zadovoljila na vozačkom ispitu koji je polagala drugi put, njen otac se pojavio te je prvo verbalno, a zatim i fizički  napao Barčana. Izudarao ga je šakama i nogama te otišao, ali se nedugo zatim vratio sa novim prijetnjama instruktoru. Opširnije...


Piše: Gost on 2008-09-08 08:52:45
Dante, ti očito znaš nešto više od nas. Stalno spominješ neke ljubavnice, pa ispričaj nam o čemu se radi! I gdje se ti u svemu tome? ))
Piše: Gost on 2008-09-06 17:16:50
Ja sam prosla tek peti put na ispitu,od toga sam zasluzeno "pala" 2 puta,a 2 puta skroz bez veze,izmisljeni razlozi.Peti put sam vozila oko sat vremena,po cijelom gradu i uspjela.Uglavnom,ima ljigavih ispitivaca,koji ruse bez veze.Polagala sam prije 12 godina.
Piše: Gost on 2008-09-04 00:22:47
dante, daj nam pojasni to malo
Piše: dante on 2008-09-02 18:04:46
Kaj je gotovo sa komentarima o ispitivaćima ? Pa gdje su nestali oni koji vole vrijeđati druge žene ili bolje reći jednu ženu pod krinkom muškarca ? Da se ne bi saznalo da netko ima ljubavnicu koja mrzi sve koji su u kontaktu sa dotičnim ispitivaćem ? I uporno joj šalje poruke u kojima traži ne znam što !!!!!I onda ja imam problema .
Piše: dante on 2008-08-23 18:37:51
Ma imaš pravo , sigurno dečki lakše savladavaju program , u globalu , ali ima i cura koje su itekako dobre u tome.Nema pravila.
Piše: Gost on 2008-08-20 14:49:17
a šta je taj napravio?
Piše: Gost on 2008-08-18 22:45:42
zaista škeva iz rijeke je stara pedofilčina, žalosno da takvi kao on rade na tako odgovornom mjestu. Čuvajte se
Piše: gostt on 2008-08-08 15:23:18
u prosjeku dečki lakše savladaju program, čak i ako izuzmemo one s predznanjem
Piše: dante on 2008-07-23 20:29:41
Ne znam tko što zna bolje od mene i nije me briga , ali znam iz vlastitog iskustva da 35 sati nije dovoljno za naučiti voziti . Ja nisam prije vozila možda je to razlog , a niti volim glumiti da nešto znam jer uostalom to ispitivaći vrlo brzo uoće . A i normalni instruktori. I žene su bolji vozaći.
Piše: Gost on 2008-07-14 19:55:21
150 kn im naravno nije glavni motiv za rušiti kandidata, ali im nekad bude to što im netko nije simpatičan, to što su zbog nečeg drugog frustrirani... To vjerovatno znam bolje od vas dvije :)  
Ne bih rekao da je 35 sati "hrpetina" s obzirom na promet u današnje vrijeme a i kriterije na ispitima !
14.33.44
Piše: Gost on 2008-07-14 09:29:42
Vjerojatno ih ima ali ih ima malo koji gnjave u detalje, HAK-u po kandidatu ide oko 150 kn i ti novaci ne mogu bit glavni motiv za rušit kandidata. I instruktor i isptivač znaju kakvu vožnju mora odradit kandidat i instruktorov je posao OBUKA dakle naučit ga vožnji a nakon hrpetine odrađenih ispita i odvoženih kilometara ispitivači točno znaju kako dišu ta djeca za volanom. Ako netko mora radit savjesno posao onda to moraju bit ispitivači oni odlučuju da ili ne na cestu a za volanom im sjede djeca. Dante hay ja sam ž.i valjda si imala neku pomoć od mene.
Piše: Gost on 2008-07-13 22:41:46
naravno da ima i instruktora koji kako kažeš "namjerno zbunjuju kandidate da bi naplatili što više sati", ima i nenormalnih vjerovatno. Ali, to se jako brzo pročuje a kandidati su u današnje vrijeme dobro informirani i o instruktorima i o ispitivačima jer su to uglavnom učenici 4-tih razreda koji u isto vrijeme idu na vozački i pričaju međusobno. ZATO MOGU BIRATI INSTRUKTORA, PROMIJENITI I INSTRUKTORA I AUTOŠKOLU (kad god požele! Ispitivača niti mogu birati niti promijeniti. 
 
Što se tiče načina na koji se može "uhvatiti" nekoga da ne radi kako bi trebao TREBAŠ IMATI DOKAZ!!! Tvoja riječ protiv njegove ne vrijedi ništa. Niti sam skeptičan niti razočaran, samo realan. 
dante
Piše: Gost on 2008-07-13 14:39:23
A što je sa instruktorima koji namjerno zbunjuju kandidate da bi im naplatili što više sati ? O tome nitko ne prića , a trebali bi .Ja znam jednoga koji je sve samo ne normalan .Očito postoji niz kombinacija .
Piše: Gost on 2008-07-12 15:39:00
S ispitivačima je slično kao i sa carinicima. Kad carinici štrajkaju, onda rade svoj posao kako bi trebali pa stvaraju kilometarske kolone. Malo bi kandidata prolazilo na ispitima kad ispitivači nebi nikom progledali kroz prste. E pa neka onda instruktor prigovori ispitivaču zbog nečega, pa će kod njega ispitivač raditi svoj posao po propisu, a to će smanjiti prolaznost tog instruktora i autoškole.. Teško je sve kandidate dovesti spremne na ispit jer je za većinu potrebno puno dodatnih sati, a za svaki sat je borba s njima jer misle da je 35 sati dosta za normalnog a oni su naravno normalni :)
Piše: Gost on 2008-07-12 13:58:17
samo kandidat se ima pravo žaliti na rezultat ispita a svaki ispitivač može naći pokriće za to što je napisao (u tih 30, 40 ili više minuta ). Što se tiče cijene ispitnog sata: instruktor, vozilo, gorivo... koštaju 140 kn a sam ispitivač više od toga! O čemu pričamo
14.33.44
Piše: Gost on 2008-07-12 11:36:44
Svaki ispitivač provodi vozački ispit sa isntruktorom koji je obučavao kandidata i svaki ispitivač će svakog instrukotra držati za kolegu tako da nakon ispita nema "samo je jedna osoba vidjela" jer instruktor također vidi i zna kad gdje i kako je kandidat pogriješio a u iznimnim slučajevima kod pada kandidat može uputit žalbu na komisiju.Što se tiće cijene provdbe ispita ispitivači s tim ništa nemaju, cijenu određuje HAK a ovi samo rade svoj posao.Cijena ispita i nije skupa, ali čitava cijena autoškole je, a biti će još veća zasigurno jer je diktira cijena goriva.
dante
Piše: Gost on 2008-07-12 05:11:23
Ako je tako kao što pišeš onda imenuj osobe koje to rade . Iza svega treba stajati neka činjenica .U svakom žitu ima kukolja .Zbog takvih , ako ih ima se loše misli o svima .Ako ti korektno odvoziš ispit ne može ti nitko ništa .Naravno svi smo pod utjecajem treme na ispitu i tako se rade greške .Neki to koriste !? Neka im.Neče ti uvijek doći isti ispitivać na ispit i to je dobro .Kako su dobili dozvole oni koji voze . Svi su isto prolazili.I evo ih sa vozačkom u đepu.Svatko bi trebao poći od sebe .Ali tko to radi , samo iznimke .I zato jer ih ima treba o njima pisati i isticati ih.Da ne izgubimo vjeru . Jer vjera je život.
Piše: Gost on 2008-07-11 18:12:03
ima i onih koji odmah kad kreneš zaokruže da nisi zadovoljio
s razlogom!
Piše: Gost on 2008-07-11 12:31:21
Ima ispitivača koji namjerno ruše kandidate. Zašto? Pitajte njih. Očito tu ima nešto.Što reći za ispitivača koji ti u startu indirektno najavi pad. Pa te davi da voziš sat vremena naokolo čekajući pogrješku. Mora si i on zaraditi za kruh.Sramota, ali eto. Izlasci na ispit također su poskupili pa bi i tu trebali imati obzira. Nažalost takvo je naše društvo u globalu. Čast iznimkama.
Piše: Gost on 2008-07-09 12:12:18
nije toliko važno dali je instruktor10g.inž.cest.prom. zadovoljan ili nezadovoljan svojim poslom i prihodima, nego dali govori istinu! Obično u svakoj priči koja kruži ima nešto istine. Možda znate kad, gdje i koliko je radio???
Piše: Gost on 2008-07-08 17:34:41
sad smo saznali i nešto novo od nekoga tko pozna ispitivača :) Zašto kažeš da nema dobru dušu???
14.33.44
Piše: Gost on 2008-07-08 09:33:04
Čovjek zna napravit svoj posao to ne mora nitko sumnjat. A da ima dobru dušu, teško...
Piše: Gost on 2008-07-03 10:11:34
instruktor 10g.-inž.cest.prom. 
Piše: Gost on 2008-05-21 10:01:50 
-------------------------------------------------------------------------------- 
10 god. surađujen s gosp. Barcanom i vrlo sam zadovoljan njegovim nacinom provedbe ispita UV , a neka netko malo prokomentira sljedece ispitivace :Sever,Sorić,Samodol;Leljak,Bulović(5 min.Ispit)i (NE)Razum(nikad obucavao ni minute,a ispitivać)"..............ZBOG OVOG GOSPODINA JE POČELA RASPRAVA O ISPITIVAČU BULOVIĆU, KAKO TO DA NIJE UPOZNAT SA SITUACIJOM AKO RADI 10 GODINA KAO INSTRUKTOR???
14:33:44
Piše: Gost on 2008-07-02 10:22:54
Ženo božja posvađala si se sa čovjekom radi tipa kojeg kao sad ni ne poznaješ. Zapravo zvučiš ogorčeno, nemoj tako nit jedan nit drugi nisu toga vrijedni.Sačuvaj svoj mir.To što si stala u obranu dotičnog ispitivaču lijepo, a da ga poznaješ znala bi da se njega ovo dalje što izvodiš ne bi pozitivno dojmilo.Budi sigurna u to.A ovom tvojem gostu samo da zna gosp. Bulović radio je kao instruktor vožnje.Lijep pozdrav.
Piše: Gost on 2008-07-02 00:46:42
idi spavati, moraš sutra ujutro rano pomusti krave :)
Piše: Gost on 2008-07-02 00:37:51
GLUPA A UMIŠLJENA.... najgora kombinacija
Piše: Gost on 2008-07-02 00:36:00
inteligentna nisi, to može zaključiti svatko tko pročita tvoje poruke (provjerite, ona je "DANTE"), pismena nisi (ne razlikuješ ć i č a kamoli nešto drugo, prema tome nisi ni obrazovana kao što kažeš, jer bi to već ispravila da si završila fakultet (ili si se provukla nekako???) a sad se vidi da si i prosta :))) I JOŠ UVIJEK IMAŠ TAKO VISOKO MIŠLJENJE O SEBI....BOLESNO, nemam šta drugo reći
Piše: Gost on 2008-07-02 00:35:31
I USPJELA SAM :)
Piše: Gost on 2008-07-02 00:34:10
MA JA SE UOPĆE NISAM TRUDILA SHVATITI NIŠTA ŠTO SI TI PISAO NIJE ME ZANIMALO. NORMALNO DA TEBI KAO JADNOJ SITNOJ DUŠI BEZ VLASTITOG ŽIVOTA SVE IZGLEDA APSTRAKTNO. I GRANIČI SA NORMALNIM. JER TI NISI NORMALAN.ŠTO TEBE BRIGA TKO JE KOME ŠTO I ZAŠTO NETKO NEŠTO PIŠE.ZATRČAO SI SE KAO PAS NA KOST KADA SAM TI POČELA ODGOVARATI NA TVOJE GLUPE KOMENTARE.I ŠTA ONDA DA SU SVI VIDJELI DA JA NISAM NORMALNA. JER TI TAKO KAŽEŠ.AJDE SADA OPET NAPIŠI 6 PORUKA I GLUMI TE DRUGE.JA TOG BULOVIĆA UOPĆE NE POZNAJEM . NJEGA SAM UZELA ZA PRIMJER JER JE BIO ZADNJI U NIZU SELJAČINO. HTJELA SAM TAKVIMA KAO TEBI VADITI MAST DA SVI VIDE TKO SI I ŠTO SI I KAKVA OSOBA SERE PO DRUGIMA.
Piše: Gost on 2008-07-02 00:27:37
a čime je to tvoj život ispunjen osim GLUPOŠĆU? :)
Piše: Gost on 2008-07-02 00:23:19
ZBOG SEBE NEČU VIŠE NIKADA DOĆI NA OVU STRANICU .UOSTALOM ZNAM TKO SI.I ŠTO SI.SAD PROVOCIRAJ NEKOG DRUGOG DOK NE ISPUNIŠ SVOJU DNEVNU KVOTU.DA BI NAPUNIO SVOJU DUŠU KOJA NE PREPOZNAJE LJUBAV ZLOBOM. NIJE BITAN BULOVIĆ MOGAO JE BITI BILO TKO DRUGI TI BI ISTO REAGIRAO . JER TO DOLAZI IZ TEBE.OGRANIČENA BUDALO.KUPI SI KNJIGU KOJU UMJESTO DA PO CIJELE DANE SJEDIŠ ZA RAČUNALOM I POKUŠAVAŠ DRUGIMA UZETI ONO ŠTO TI SAM NEMAŠ , A TO JE VLASTITI ISPUNJEN ŽIVOT.
Piše: Gost on 2008-07-02 00:22:06
je ti možda taj ispitivač tata? 
Piše: Gost on 2008-07-02 00:20:01
ma ti si psihijatrijski slučaj 
Piše: Gost on 2008-07-02 00:17:57
JAKO PUNO TI JE TREBALO DA SHVATIŠ ŠTA SAM TI OBJAŠNJAVAO U VEZI ISPITIVAČA KOJI NISU RADILI KAO INSTRUKTORI PA SAM ZBOG TOGA PUNO PUTA TREBAO PISATI ISTU STVAR. MISLIM DA NI SAD NE SHVAĆAŠ.  
NE BIH BAŠ REKAO DA SI INTELIGENTNA OSOBA, BAŠ NAPROTIV SVAKI PUT KAD SAM ČITAO ŠTO SI PISALA ČUDIO SAM SE JER GRANIČE SA NORMALNIM. MISLIM DA SU TO I OSTALI POSJETITELJI PRIMJETILI :) 
SAMO TI DALJE ČITAJ KNJIGE IZ FILOZOFIJE I UČI REČENICE NAPAMET PA ĆEŠ SE OSJEĆATI PAMETNIJA :):):) I MOĆI ĆEŠ POKAZATI KAKO TI KAŽEŠ "DA SHVAČAŠ I VEČIM" LJUDIMA OD MENE. :):):)  
TOLIKO I O TVOM OBRAZOVANJU I PISMENOSTI.
Piše: Gost on 2008-07-02 00:14:51
kada mi to bude rekao netko pametan onda ću se zabrinuti .NE SUDIM NIČIJOJ INTELIGENCIJI NEGO TVOJOJ ZLOBI.POKUŠAVAŠ SVE DOVESTI NA SVOJ NIVO, JER TE BOLI TVOJA GLUPOĆA. MA ZAMISLI NEKA TAMO JE BRANILA NEKOGA .A NE TEBE . LJUBOMORAN SI I GLUP. ZAPAMTI DA JE DOBROTA POVEZANA SA INTELIGENCIJOM , A ZLOBA SA GLUPOĆOM.ŠTO TI HOČEŠ OD MENE??????????????? AJDE RECI MI IZ KOJE SAM KNJIGE ONO PREPISALA . DAJ NEKU ČINJENICU VEĆ JEDNOM KADA SI TI IZNAD SVIH. MOGU TI JA SAMA REĆI U KOJOJ ČEŠ KNJIZI ŠTO NAUČITI ALI TEBI NE BI POMOGLE SVE KNJIGE SVIJETA , A NI CIJELA BOLNICA PSIHIJATARA . JER BOLEST MOŽEŠ IZLJEČITI ALI ZLOĆU NE . TO JE STVAR KARAKTERA I ODGOJA.NARAVNO DA SAM OGRANIČENA JA NE BJEŽIM OD TOGA . SAMO SAM ČOVJEK. KOJI GRIJEŠI I VOLI . NIŠTA VIŠE. A ŠTA SI TI '???????????
Piše: Gost on 2008-07-02 00:01:51
MOŽEŠ TI ČITATI ŠTA GOD HOĆEŠ I ZAVRŠITI 5 FAKULTETA ALI SI TOLIKO OGRANIČENA DA NISI NI NA RAZINI NEKE LOŠIJE SREDNJE ŠKOLE.
Piše: Gost on 2008-07-01 23:26:03
:) DOVOLJAN JE SAMO JEDAN .
dante
Piše: Gost on 2008-07-01 23:22:58
Zar misliš da svi provode život po kafičima .Ogovarajući druge i kradući bogu dane.Stvarno si seljačina kakve nema.Proziran si kao zrak. Samo te magla može obojati. I onda opet nestaneš. Suoči se samnom oči u oči pa čemo vidjeti tko što zna i koliko je fakulteta završio.I sa kojim znanjem.Isus je rekao Oprosti im bože jer ne znaju što čine.A sad me stvarno ostavi na miru.Jer si DOSADAN sa svojim pokušajima .TOLIKO..........
dante
Piše: Gost on 2008-07-01 23:16:11
??????????????????????????????????????????????? 
??????????????????????????????? 
'??????????????????????????????? 
?????????????????????????????? 
???????????????????????????????? 
'????????????????????????????toliko ti upitnika dušo imaš u glavi
dante
Piše: Gost on 2008-07-01 23:12:49
tebi sam rekla da se makneš iz mog života. Na tvoje objede neču više odgovarati jer si preglup da bi bilo što shvatio. Ako misliš da sam nešto prepisala odnekud , onda znaš i otkud pa ti to navedi i činjenicom oboji svoje prljave laži.Ako možeš shvatiti ovo što sam ja napisala , istina naučeno , ali i razumljivo za mene onda to komentiraj.Jer ne može se dušo moja sve naučiti iz knjiga. Puno toga moraš i shvatiti.A ja sam pokazala da shvačam večim ljudima od tebe.Zato toliko i cijenim g. Bulovića jer je on jedan od pametnijih ljudi koje sam upoznala .A ne iz niskih strasti kakvima ih ti pokušavaš prikazati.Ono što ja imam u srcu ti nečeš nikada imati jer si ograničen samo na svoj jadni mali život pun frustracija i nedoumica . Mogu ti reći da si jedan od rijetkih glupih osoba koja tolko pokušava biti ono što nije . Nisi pametniji od puno njih iz svije okoline i to te boli pa pokušavaš mene isprovocirati. Ne možeš jer te čitam kao otvorenu knjigu.Mogu ti sve napsati o tebi. I dalje nečeš imati pojma da si to ti jer uopće nisi svjestan sebe. Svjestan si samo onoga što su ti dali , a to je jako malo. Od mene ne pokušavaj više ništa dobiti jer ja tvoje vapaje u pomoć ne želim slušati makar bi po svim Zakonima Univerzuma to trebala.I dalje ću učiti i čitati ono što će me oplemeniti kao osobu , a takve kao ti ću samo ignorirati jer se ti sam trudiš biti loš, To je tvoj problem , a ne moj. Rješavaj ga sam. I odjebi.
Piše: Gost on 2008-07-01 22:38:54
UMJESTO DA SE MUČIŠ S PREPISIVANJEM, MOGLA SI NAM NAVESTI STRANICU U UDŽBENIKU IZ FILOZOFIJE SA KOJE SI PREUZELA CITAT: :):):) 
6 poruka je napisano iz razloga što mi prva poslana poruka nije prikazana odmah (neznam zbog čega) a pojavila se nakon poslane druge, pa sam htio vidjeti koji dio poruke će izbrisati, iako ne vidim razloga da se bilo koji dio briše!!! 
DANTE
Piše: Gost on 2008-07-01 21:41:44
VIDIŠ 14:33:44 Smisao je u subjektivnom jer sve nastaje na osnovu tog subjektivnog.Subjektivnost dovodi do konflikta, rješenja,kompromisa.Pisala sam svašta , ali tako to ide. A drugi? I onda se meni govori da preuveličavam.možda jesam. Jesam i nisam.Netko jednom reče :Ne treba žaliti za učinjenim već za propuštenom prilikom.I za onim što bi te bar jednom moglo masmijati.Nisam osoba koja u svemu traži smisao,mislim da se neke stvari događaju zato jer se trebaju dogoditi.I dobro je da se događaju jer ne bi bilo zanimljivo . Barem meni ne.Um nema mogućnost ralikovanja.On vidi samo ono što vidi , a to je uvijek jedna određena datost.Objektivnost je samo druga subjektivnost.Objektivno predstavlja sve subjektivnosti u jednoj cjelini, ali ono mora imati svoju bit koja se ne poklapa ni sa jednom subjektivnošću koju sadrži , a što bi bilo kao neka univerzalna istina.Zbroj svih subjektivnosti je objektivna NULAkoja obuhvaća sve subjektivnosti u cjelini . TO JE KAO NEKA UNIVERZALNA ISTINA koju ne razumiju mnogi jer misle da je nula ništica.Sve se u životu svodi na matematiku i fiziku . To ti je moj odgovor na tvoje osuđivanje mene kao presubjektivne osobe.Napadamo druge , a očekujemo da nas svi shvate??!!! Kako uskladiti osobna prava i obveze sa društvenim pravima i normama .Ono što je sad nemoguće ne mora značiti da će sutra biti. TOLIKO...
Piše: Gost on 2008-07-01 19:06:41
6 Poruka od iste osobe . Ti ne spavaš i samo misliš na Dante .Šta ti je ?????????
DANTE
Piše: Gost on 2008-07-01 17:53:46
14.33.44 OK. JESAM. PA ŠTO ONDA ? IMAM PRAVO NA TO . MOŽDA SAM POGRIJEŠILA , A MOŽDA I NISAM. NIJE VAŽNO. VAŽNA JE SAMO JEDNA STVAR .
14:33:44
Piše: Gost on 2008-07-01 11:03:52
Vidiš Dante nije moje mišljenje jedinstveno. Svatko tko će pročitat tvoje riječi reči će da si presubjektivna.
Piše: Gost on 2008-07-01 00:25:02
:):):):) 
Piše: Gost on 2008-07-01 00:23:25
Možda je taj ispitivač stvarno dobar?
Piše: Gost on 2008-07-01 00:22:58
Možda je u nekoj drugoj vezi s njim?
Piše: Gost on 2008-07-01 00:22:25
Možda je u rodbinskoj vezi s njim pa ga zbog toga toliko hvali?
Piše: Gost on 2008-07-01 00:21:46
da li gospođa "DANTE" radi kao instruktorica vožnje pa joj možda dotični gospodin diže prolaznost ili je bila na vozačkom ispitu 5 puta pa na kraju prošla kod tog ispitivača? Jedino u ta dva slučaja može znati kako taj ispitivač radi!
Piše: Gost on 2008-07-01 00:04:18
gospođi se ne sviđa što komentiraju njen stav pa bi htjela prebaciti lopticu na drugu stranu :) 
Zašto gospođa ne kaže kakve veze ima s tim ispitivačem. Dali je instruktorica vožnje pa možda ima dobru prolaznost kod tog ispitivača ili je možda polagala vozački 5 puta pa je na kraju kod njega prošla (JEDINO U TA DVA SLUČAJA MOŽE ZNATI KAKAV JE DOTIČNI GOSPODIN NA ISPITIMA). Ipak mi se čini da je u pitanju neka rodbinska ili neka druga veza :):):)
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-30 20:11:39
OVIM PUTEM SE ISPRIČAVAM AKO SAM NEKOGA POVRIJEDILA , ALI TO JE MOJE MIŠLJENJE I STAJALIŠTE O GOSPODINU BULOVIĆU.
14:33:44
Piše: Gost on 2008-06-30 14:36:01
SVE POHVALNO I NAJBOLJE ZA NJEGA DOISTA, RADIO JE U OBUCI I NISI POGRIJEŠILA U SVOJEM STAVU ALI OBRANA TI IZGLEDA PREOSOBNO, AKO ME SHVAČAŠ.TEBE NE POZNAJEM ALI ZNAM DOTIČNOG GOSPODINA.ISTO MOGU KAZATI RAZLOG NARAVNO POSTOJI.
Piše: Gost on 2008-06-29 23:10:26
SVI ISPITIVAČI SU ISTI . SVI RADE ZA HAK. I RADE SVOJ POSAO . NETKO MANJE DOBRO NETKO VIŠE. I TO JE SVA MUDROST.A DAMA JE IZRAŽAVALA SVOJ STAV NASPRAM JEDNOG .ŠTO JE U TOME LOŠE.
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-29 16:09:29
ovo pišem gostu od 24.06.2008. 14:33:44 Nisu mi svi ljudi prirasli srcu , samo određeni.Ne razumijem ovo što bi kome dala ??? Drago mi je što je bar netko vidio pozitivan stav i što mu je to lijepo.A razlog naravno postoji.
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-29 01:44:10
A UVIJEK ĆU IMATI RAZLOGA STATI NA STRANU ONIH U KOJE VJERUJEM ZATO JER IH JE JAKO MALO.
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-29 01:32:06
UOSTALOM TO JE BILO KOMENTIRANJE SA DVIJE STRANE PA ONDA MALO KOMENTIRAJTE I DRUGU STRANU A NE IZVLAČITE IZ KONTEKSTA MOJE RIJEČI JER ONE SU U DATOM TRENUTKU IMALE SAMO JEDNO ZNAČENJE A NE 300 ZNAČENJA KOJE ĆE SADA NETKO IZVUĆI. KAKO KOME PAŠE.E PA NEČE IĆI.
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-29 01:21:52
A BILO BI BOLJE DA SVI PLJUJU PO SVIMA .KUDA IDE OVAJ SVIJET ???????
agipp@net
Piše: Gost on 2008-06-24 19:56:47
dama ipak preočito hvali spornog ispitivača
KOLAR
Piše: Gost on 2008-06-24 15:11:03
Kako dama može biti sigurna da da li je ispitivač dobra ili loša osoba? Zar je bila 5x na ispitu kod istog ispitivača? Ili je i ona instruktorica vožnje pa ga poznaje? Ili...
Piše: Gost on 2008-06-24 14:33:44
GOSPOĐA KOJOJ SU LJUDI PRIRASLI SRCU I SAMA VELI DA ZNA ŠTO BI KOME DALA PA AKO JE U PITANJU STAV OBRANE GOSP.BULOVIĆA LIJEPO ŠTO STAJE NA NJEGOVU STRANU, VALJDA IMA RAZLOGA
Piše: Gost on 2008-06-23 19:24:49
ja mislim onako kako sam napisao i boli me k... koga to dira. Istina valjda boli. 
U onoj poruci što je izbrisana nije bilo ničeg nepristojnog, pa mi zbog toga nije jasno zašto su nju izbrisali a ne neke druge (i moje i tvoje). A pišanje po ramenu moraš probati ako nisi, to ti je prava stvar :):):)
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-23 17:23:58
A TO ZA PIŠANJE PO RAMENU :) MISLIM DA SI FULAO STRANICU . IMA NEKAKVA STRANICA NA KOJOJ SE TAKVI KAO TI NALAZE(KOJIMA JE PIŠANJE PO RAMENU I DRUGDJE FETIŠ.) PA ODI TAMO. UKLOPIT ČEŠ SE SAVRŠENO.ZLATO MOJE .JA NISAM OD TIH.HVALA NA PONUDI.UPRAVO MI SVIRA ONA PJESMA OD TOŠE "DA SE BAR MOGU PROBUDITI U SVIJETU LJUBAVI BEZ OVIH NAKAZA ŠTO SU ME STALNO PRATILE....
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-23 17:15:07
GOSPODIN BULOVIĆ NIJE MOJ. TI SI BIO BEZOBRAZAN.SJETI SE ŠTO SI NAPISAO U ONOJ PORUCI KOJA JE IZBRISANA .ZATO I JE IZBRISANA.OD STRANE OPERATERA KOJI DRŽE OVU STRANICU.JA NISAM PROZIRNA.RAZUMIJEM DA SADA NE GOVORIŠ O G. BULOVIĆU , ALI PRIJE JESI.SAMO SHVATI DA TI DIRAŠ SVE , A NE SAMO NJEGA.MENE NIJE NITKO NAKADA STRAŠIO POLICIJOM. NISU IMALI RAZLOGA JER SAM BILA DOBRO DIJETE. TAKO KAŽE MOJA MAMA.NE ŽELIM SE S TOBOM PREPUCAVATI . NEMAM RAZLOGA.
Piše: Gost on 2008-06-23 11:22:23
tebe su sigurno plašili policijom kad si bila mala? "dušo moja" prošla su vremena kad nisi smio reći šta misliš :) 
Baš si prozirna, sad se odjedamput pojavio još netko tko je kao kao na tvojoj strani :)  
Tebi izgleda treba CRTATI, nikako da shvatiš neke stvari: 
- cijelo vrijeme pričam da po mom mišljenju nije normalno da bude ispitivač onaj tko nije radio kao instruktor PA TKO GOD TO BIO!!! Tog tvog Bulovića niti ne poznajem niti sam ikao čuo za njega dok ga ti nisi počela hvaliti. 
("instruktor 10g.-inž.cest.prom.") misli drukčije od tebe! 
Na nekoj drugoj stranici nisi mogla čitati moje komentare na tog Bulovića pošto sam ovdje prvi put čuo za njega.  
"draga moja" ti očito neznaš što je govor mržnje! To nije kad nekome kažeš da bi mu se radije popiškio po ramenu nego isplakao :):):)
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-23 08:36:24
DA DRUGI NE PIŠU UMJESTO MENE JA ĆU TI ODGOVORITI:1)NE ZNAM NA ŠTO SI MISLIO POD PROLAZNOST ,A ČOVJEKA ZNAM 2)SIGURNA SAM DA JE RADIO ONO ŠTO JE MORAO ODRADITI 3)NIJE NITKO NIKADA PIŠAO PO MENI PA NEČEŠ NI TI NITI BI 4)ZNAM TKO JE NA MOJOJ STRANI 5) A PETO JE BILA OPCIJA ZA TEBE DA NEŠTO SHVATIŠ VIDIM DA NISI IMAŠ GOVOR MRŽNJE I ŽAO MI JE ZBOG TOGA JA TI NE ŽELIM NIŠTA LOŠE DUŠO MOJA
Piše: Gost on 2008-06-23 00:02:47
JA BIH MU OVAKO ODGOVORIO 
1) DA IMAMO 16 DJECE 
2) NISAM SIGURNA ( SUGURNA ) 
3) DA JA SAM SELJANČICA 
4) BAŠ TAKO NIŠTA NE ZNAM ( KAKO SI TI PAMETAN ) 
5) KAJ PETOG STVARNO NEMA ? 
S I T N I M O Z G I Ć
Piše: Gost on 2008-06-22 23:29:06
STVARNO SI BOLESTAN . OČITO MRZIŠ BULOVIĆA A NEMAŠ SE SNAGE SA PRAVIM MUŠKARCEM SUOČITI .OVO ŠTO TI PIŠEŠ SAM VEĆ ČITAO NA JEDNOJ STRANICI . ZANIMLJIVO . TO SI VJEROJATNO OPET TI .???!!!!
dante
Piše: Gost on 2008-06-22 23:18:20
ovo ću proslijediti policiji sutra ujutro i tužiti te.A već su neki koraci i poduzeti. Samo da znaš .Uskoro se vidimo.
Piše: Gost on 2008-06-22 22:11:26
1). prirastao ti je srcu jer ti diže prolaznost ili nešto imaš s njim 
2). jesi sugurna? 
3). po svojoj to nebi radio, ali po takvoj seljakuši namaš šta drugo 
4). znaš ti k... 
5). petog nema glu...o !!! 
Zbogom sitni mozgiću.
dante
Piše: Gost on 2008-06-22 21:43:40
a kolko se ja kužim u logiku tebe vrijeđa drugačije mišljnje . MENE NE . Pa nečeš ti promijeniti istinu pišući svoje jadne komentare .HALO koga briga za tebe i tvoje jadno malo mišljenje .A Bulović nije lud da se spušta na tvoj nivo . Sve ti je rekao sa time. PAMETNOME DOSTA. ZBOGOM SITNA DUŠO
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-22 21:36:05
žena.SMRDIĆE KAO I TI .  
4)Ja znam tko je na mojoj strani vrlo dobro za razliku od tebe seljačino. 
5)
dante
Piše: Gost on 2008-06-22 21:33:47
1) ja znam puno njih kojima je g. Bulović prirastao srcu jer je dobra osoba i dobar ispitivač.Prije svega smiren i racionalan.Odgovoran i nesebičan. 
2) Radio je kao instruktor vožnje. 
3)Kako se možeš tako ponižavati.ILI ???Jadna tvoja
Piše: Gost on 2008-06-22 21:07:21
1). Misliš da nitko nebi smio razmišljati drugačije od tebe i reći da smatra kako nije normalno da bude ispitivač onaj tko nije radio kao instruktor??? Zato jer je tebi prirastao srcu... halo..koga briga za to! 
2). Nitko nije na mojoj strani??? Ovdje u zadnje vrijeme pišemo samo ja ti i onaj gospodin ("instruktor 10g.-inž.cest.prom."). Vidiš li da je on na tvojoj strani??? 
3). po tvom ramenu nebi sigurno radio ono šta ti misliš...prije nuždu :) 
4 Slažem se da nikog ne treba kako ti kažeš "tuČi", nitko niti ne kaže suprotno 
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-22 16:02:30
I OPČENITO RJEŠAVANJE PROBLEMA NA TAJ NAČIN DA SE NETKO IDE TUČI JE ZA KROMANJONCE PA BI BILO DOBRO DA SE SVI TAKVI STAVE U JEDAN POSEBAN REZERVAT DA SE MEĐUSOBNO POUBIJAJU ILI BAR NAPRAVE INVALIDIMA .ONDA BI SE VALJDA SMIRILI JER IH NITKO U ŽIVOTU NIJE NAUČIO DA POSTOJI GRANICA LJUDSKOG PONAŠANJA .PA NISMO ŽIVOTINJE.
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-22 15:51:09
KAO PRVO POČEO SI PRVI PISATI BEZOBRAZNE STVARI, BILA SAM DOVOLJNO FINA DA TI TOLERIRAM TVOJ NIVO JER PONIZIO SI SEBE , A DRUGO NE DOZVOLJAVAM ZA LJUDE KOJI SU MENI PRIRASLI SRCU DA IH NETKO VRIJEĐA JER ZNAM O KOME PIŠEM I TKO JE DOTIČNA OSOBA. A TEBI JE OČITO KRIVO ŠTO NITKO NIJE NA TVOJOJ STRANI I ŠTO NEMAŠ PRIJATELJE KAO G. BULOVIĆ.ŽIVOT JE IZBOR, A NE SILA KAKO TI TO PIŠEŠ , . AKO JA NEOBIČNO RAZMIŠLJAM ŠTO JE ONDA TVOJE RAZMIŠLJANJE.I ŠTO BI TI TO RADIO PO MOM RAMENU ??????? JA BIRAM TKO ĆE ŠTO RADITI SAMNOM . A TEBE NE BI NIKADA IZABRALA.
Piše: Gost on 2008-06-22 14:17:49
kako si došla do zaključka da sam ja ušao u tvoj život??? :) stvarno neobično razmišljaš, ne obučavaš valjda ti nove vozače?
dante
Piše: Gost on 2008-06-22 13:03:48
ne seri više .ti si retardiran i makni se iz mog života.
Piše: Gost on 2008-06-22 09:06:33
dobro gospođo jeste vi retardirani? Tko vrijeđa čovjeka? Ja samo kažem da mi nije normalno da može biti ispitivač onaj tko nije nikad radio kao instruktor, PA TKO GOD TO BIO. Ako je taj ispitivač Bulović radio prije u obuci onda ok. Gospodin dolje (instruktor 10g.-inž.cest.prom.) kaže da nije, ako vi znate bolje demantirajte ga. Tko zna zašto je vama taj ispitivač toliko prirastao srcu :)
dante
Piše: Gost on 2008-06-22 00:58:26
kako nije bila nepristojna .kaj ste vi u šumi rasli pa ne razlikujete dobro od zla.Vrijeđate dostojanstvo jednog ČOVJEKA kojeg kao ni ne poznajete a znate sve o njemu .Dobro je netko napisao dolje u textu. I za manje stvari se gubila glava.Ako imate problema odite psihiću . Ne istresajte se na drugima.
Piše: Gost on 2008-06-21 09:40:37
ZAŠTO STE IZBRISALI ZADNJU PORUKU??? U ČEMU JE PROBLEM? NIŠTA NEPRISTOJNO U NJOJ NIJE PISALO! VI IZGLEDA BRIŠETE ONO ŠTA SE VAMA NE SVIĐA!!!
Piše: Gost on 2008-06-20 17:48:57
GOSPODIN BULOVIĆ JE BIO INSTRUKTOR VOŽNJE.I TO JE TO . DOSTA O NJEMU.
dante
Piše: Gost on 2008-06-18 23:32:24
POSTOJI SAMO JEDNA ISTINA TO JE ONO ŠTO SE DOGODILO A NE ONO ŠTO JE NETKO REKAO............GOSPODINE .
Piše: Gost on 2008-06-18 21:44:19
radije bih nešto drugo napravio po vašem ramenu nego se isplakao...gospođo!
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-18 21:01:40
A ŠTA VI TO TAKO DOBRO ZNATE ................GOSPODINE ? NE BIH REKLA DA IŠTA ZNATE .....GOSPODINE TAJNOVITI JER NEMATE ŠTA ZNATI !!!! MOŽDA VI ŽELITE NEŠTO PODJELITI . SAMO NAPRIJED . ISPLAČITE SE NA MOM RAMENU .
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-18 21:01:40
A ŠTA VI TO TAKO DOBRO ZNATE ................GOSPODINE ? NE BIH REKLA DA IŠTA ZNATE .....GOSPODINE TAJNOVITI JER NEMATE ŠTA ZNATI !!!! MOŽDA VI ŽELITE NEŠTO PODJELITI . SAMO NAPRIJED . ISPLAČITE SE NA MOM RAMENU .
Piše: Gost on 2008-06-18 10:36:53
DA; JA TO JAKO DOBRO ZNAM:::GOSPOĐO :)
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-16 22:58:19
MA SIGURNO JE TAKO KAKO VI KAŽETE . SVI SMO ISTI , LUDI I POKVARENI PA ŠTO SE ONDA TUČEMO. ONDA BUDIMO SVJESNI SEBE A NE DRUGIH, A JA BIH REKLA DA SVI PRIČEJU O SEBI KAD VI VEĆ TOLIKO FORSIRATE TO DA NITKO NIJE REALAN. VI SIGURNO NAJBOLJE ZNATE . SAMO VI.  
Piše: Gost on 2008-06-16 19:23:45
neman jer ga ne poznajem , ali sve se bojim da bilo tko ima iste kriterije prema sinu od prijatelja i nekom drugom
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-12 18:33:44
PA NARAVNO DA JE TAKO . IMATE LI VI DRUGAČIJE ISKUSTVO SA NJIM ?
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-12 18:33:44
PA NARAVNO DA JE TAKO . IMATE LI VI DRUGAČIJE ISKUSTVO SA NJIM ?
Piše: Gost on 2008-06-12 16:44:15
ako je strog onda je valjda uvijek jednako strog, i prema onima koji su mu simpatični i onima koji nisu i rođacima i djeci od poznanika inače nema ništa od te "dobrobiti" !!!
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-12 00:24:28
OVO SVI SMO SAMO LJUDI I GRIJEŠIMO SE ODNOSI NA GOSPODINA BULOVIĆA . DA KRIVO NE SHVATITE.  
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-12 00:09:19
IZ ZAGREBA . ZAŠTO ? DA LI TREBA PUSTITI NEKOGA TKO NE ZNA VOZITI PA DA SUTRA TAJ ISTI SUTRA NAPRAVI ISTU GREŠKU NA ULICI I UBIJE SEBE ILI NEKOGA DRUGOGA!!!!!!!!! SVI SMO SAMO LJUDI I GRIJEŠIMO . AKO JE STROG ONDA TO RADI ZA DOBROBIT DRUGIH .DAJEM RUKU U VATRU DA JE ON NAJBOLJI ČOVJEK NA SVIJETU. I DA JE BOG NA NJEGOVOJ STRANI.
Piše: Gost on 2008-06-10 22:06:26
iz kojeg grada je ispitivač Bulović?
DANTE
Piše: Gost on 2008-06-08 17:32:59
Gospodin Bulović je najbolji ispitivač na svijetu. To je moj komentar na njega .
VOZAČKE DOZVOLE PO 100 EURA ???
Piše: Gost on 2008-06-03 23:08:40
U kojem to gradu ima vozačkih dozvola za 100 eura?
ocu kandidata
Piše: Gost on 2008-06-02 23:56:03
da se je otac prije interesirao kako njegovo dijete vozi i ako treba uplatio mu još koji sat, pa da njegovo dijete bude sigurnije u prometu , nebi sad čekao drugi ispit !!!
otac kandidata
Piše: Gost on 2008-06-01 13:45:57
kako da otac ne bude lud, pa jeste li znali da se na ispit drugi put izlazi tek nakon 2 mjeseca i onda se od kandidata očekuje savršena vožnja, nevjerojatno
Piše: Gost on 2008-06-01 13:28:20
NAJBOLJI SU ISPITIVAČI TIPA MARIO ŠTAMBAK ,ON DAJE DOZVOLE NE ZA 500 EURA NEGO ZA 100 !!!
Piše: Gost on 2008-05-21 23:56:37
a je..š takvog ispitivača koji nije radio kao instruktor barem 5-10 godina, po mogućnosti u većem gradu i ne u prošlom stoljeću.
Prof, ing. dr.K.Ađija
Piše: Gost on 2008-05-21 23:25:45
pravi ispitivač može u 5-10 minuta vidjeti kakav je vozač, ima li "mota" ili nema, gdje gleda, kad gleda... Sasvim dovoljno. U 45 minuta svakom novom vozaču se može, ako se želi, naći dovoljno grešaka da ga se može "rušiti". Ne kažem, možda je taj Barčan odličan ispitivač, ne poznajem ga. Isto tako ispitivači kojima ispit traje 10 minuta ne znači da su loši, čim kandidat krene vidiš kako stvari stoje
instruktor 10g.-inž.cest.prom.
Piše: Gost on 2008-05-21 10:01:50
10 god. surađujen s gosp. Barcanom i vrlo sam zadovoljan njegovim nacinom provedbe ispita UV , a neka netko malo prokomentira sljedece ispitivace :Sever,Sorić,Samodol;Leljak,Bulović(5 min.Ispit)i (NE)Razum(nikad obucavao ni minute,a ispitivać)
Piše: Gost on 2008-05-10 23:06:40
koja budala je izmislila stavljati pješačke odmah nekon skretanja? nije ni čudo šta svako toliko nekog zgaze. gledaj lijevo ,gledaj desno ,gledaj iza , pa ajde još i vidi pali li se i pješacima zeleno. stavi ga deset metara dalje i da im se zeleno pali samo kad stisnu dugme
Piše: Gost on 2008-05-02 00:02:54
Istu situaciju jedan ispitivač gleda kao oduzimanje prednosti prolaska dok drugi prigovara zbog toga što se predugo čeka. Vjerojatno nemaju isti stil vožnje. Kandidat naje.. :)
Barčan...
Piše: Gost on 2008-04-15 23:15:13
To što je netko pismeniji ne znači i da je objektivniji. I pismenima su često krivi "oni drugi". Na osnovu čega je "pismeni gospodin" zaključio da je gdin. Barčan najbolji, najpošteniji i najiskusniji ispitivač od svih ispitivača HrvaCkoj ? :)
HAK
Piše: Gost on 2008-04-15 20:25:21
S hak-om ste uvijek u prednosti! 
100 g. povjerenja! 
 
pozdrav
barčan...
Piše: Gost on 2008-04-12 08:50:43
Čitajući sve ove komentare, ne mogu se oteti dojmu da je naš narod ''od stoljeća sedmog'' nepismen, neobjektivan i nevjerojatno samouvjeren. Jer, uvijek su krivi ''oni drugi''. 
Što se pak Barčana tiče, mislim (čak sam se i uvjerio) da nema boljeg, poštenijeg i iskusnijeg ispitivača. No, tko bi svima ugodio ?
Piše: Gost on 2008-04-11 20:46:08
jebote
Piše: Gost on 2008-04-07 09:44:02
Pošteni su koliko i svi ostali, netko više, netko manje
ISPITIVAČI
Piše: Gost on 2008-04-05 12:59:12
KOLIKO SU ISPITIVAČI POŠTENI? 
Piše: Gost on 2008-03-17 23:12:48
manje je opasno proći kroz crveno a pogledati nego proći na zaleno a ne gledati!!!
instruktor
Piše: Gost on 2008-03-13 21:31:55
auto-škola i vozačka dozvola NISU obavezni, vi ne morate ic u autoškolu niti kod instruktora niti ispitivaca, kad cekate autobus na stanici okrenite galvu na drugu stranu, uostalom role i bicikl su vam zdravij i cisci nacin prijevoza
Piše: Gost on 2008-03-06 17:07:05
ispitivaci se trebaju dog.oko nekih stvari jer sto je kod jednog prolaz kod drugog je pad i ispiti koji traju po 10 min druga su prica
ODGOVOR ISPITIVAČU-ICI IZ RIJEKE
Piše: Gost on 2008-03-04 22:30:37
INSTRUKTOR KOJI JE PUSTIO KANDIDATA DA PROĐE KROZ CRVENO SVJETLO JE U TOM TRENUTKU SIGURNO PROCIJENIO DA JE TO MANJE OPASNO OD NAGLOG KOČENJA. INSTRUKTOR JE TAJ KOJI JE SVAKI DAN 8 SATI NA CESTI S KANDIDATIMA I KAD NE BI ZNAO PROCIJENITI KAD TREBA REAGIRATI SIGURNO NE BI DUGO PREŽIVIO! PRETPOSTAVLJAM DA JE RIJEČ O SITUACIJI U KOJOJ SE TEK PALILO ŽUTO SVJETLO I NA GRANICI DA LI PROĆI ILI KOČITI. 
DA JE KOJIM SLUČAJEM STAO NAGLO NA KOČNICU ILI BI SE ISPITIVAČ (NIKADA NISU VEZANI ZA VRIJEME ISPITA)ZALIJEPIO NA PREDNJE STAKLO ILI BI IH DRUGO VOZILO OD IZA UDARILO. NA SEMAFORU SA TREPTAVIM ZELENIM SVJETLOM TO SE TEŠKO MOŽE DOGODITI.
L100
Piše: Gost on 2008-03-04 19:25:53
Želio bi samo reći da u pojedinim komentarima ima previše napadanja i opravdanja,nisu Hrvati loše motorike,nisu u bitni dodatni sati,stvar je jednostavna svaka osoba je jedinka i ista ne funkcionira isto u datim uvjetima,ispit kandidat spreman 100%, dođe ispitivač strah zadrhti noga zakači stup, pada na poligonu, poslije ponovi bez greške,itd., drugi ne , cesta sve ide u redu, bez obzira što ga upućujete kako treba, pogotovo što određeni spominju crveno svjetlo, prvi instruktor koji kažeda se prolazi kroz crveno sam treba vratiti licencu,istina je ta da kandidat za vrijeme ispita želi što prije završiti i ne razmišlja bez obzira što ste mu za vrijeme obuke usađivali u glavu, a instruktor više ne smije reagirati ako da ispit je završen. Jedina istinašto se tiče ispitivačaje ta da bi trebali kriterije ujednačiti i na cestama gdje pravilno nisu postavljeni odgovarajući znakovi zauzeti jednake stavove ako kandidat nikoga ne ugrozi(npr.znak obveznih smjerova ucrtani na cesti,znak postavljen na završetku ceste, umjesto na početku kako bi kandidat zauzeo pravilni samostalno položaj u ispravnoj traci.Stoga treba reći da tu treba puno raditi na suradnji HAK-a ,MUP, AŠ i instruktori, te osobe iz poduzeća zaduženih za postavljanje i održavanje prometnica, jer se niti poligoni ne održavaju i ne obnavljaju crte, a plaćaju se od strane AŠ. Stoga lijep pozdrav svima, više tolertancije i osobnog preispitivanja, jer uvijekjelakše akoje netko drugi kriv , a ne mi sami.
da
Piše: Gost on 2008-03-03 22:01:36
u brokuli se pamet skriva
Instruktor-Rijeka
Piše: Gost on 2008-03-02 00:30:03
Za plave koverte i mito u ovom poslu nisam nikad čuo, a da ima toga pričalo bi se. Za relativni nisku prolaznost na ispitima manjim su dijelom krivi ispitivači i instruktori a većim dijelom kandidati koji ne žele voziti onoliko sati koliko im je potrebno da bi bili spremni za ispit. 30-tak sati možda je bilo dovoljno prije dvadesetak godina, ali danas je promet daleko zahtjevniji i rijetki su kandidati koji mogu biti potpuno spremni za ispit nakon 35 sati. Nekim kandidatima je žao uložiti novac u obuku, ali im nije žao potrošiti na alkohol, cigarete, skupe mobitele i odjeću. Pošto u prometu vlada kaos mislim da bi neke stvari trebalo promijeniti: 
 
1) Povećati minimalni broj sati koje kandidat mora odvoziti, možda čak i za dvostruko, postrožiti kriterije za dobivanje liječničkog uvjerenja. 
2) Produžiti trajanje ispita na minimalno 60-90 min. tako da kandidat pokaže može li se samostalno kretati i snalaziti u svim situacijama, i u gradu i na autocesti (kažnjavati radnje koje su stvarno opasne, a manje se zamarati beznačajnim pogreškama i formalnostima). Ispite bi trebao provoditi HAK na svojim vozilima bez prisutnosti instruktora (instruktori gube na čekanje ispita i po nekoliko sati, koji im nisu plaćeni) sa snimanjem cijelog ispita . 
3) Vozačke dozvole produživati svakih 5-10 godina sa ponovnom liječničkom kontrolom i provjerom poznavanja prometnih propisa. 
4) Maksimalno pojednostaviti regulaciju prometa, tako da u svakom trenutku bude svima jasno na kakvoj su cesti, tko ima prednost i što trebaju raditi, postaviti ograničenja brzine koja su realna. 
5) Pojačati kontrolu brzine bez najave na kojim mjestima se vrši kontrola, postaviti kamere na križanjima i više kontrolirati alkoholiziranost vozača u noćnim satima. Strogo kažnjavati teže prekršitelje, čak i doživotnim oduzimanjem vozačke dozvole i zatvorskim kaznama, a manje se zamarati sitnim prekršajima i svakodnevno zaustavljati vozila autoškole koja jedina voze po pravilima. 
6) Nasilnike kao što je ovaj na ispitivača HAK-a strpati u zatvore da im njima slični tamo guraju miševe u guzicu :)  
odgovor sotoni
Piše: Gost on 2008-03-01 18:55:01
na taj način možeš rješavati probleme dok ne naletiš na nekog luđeg od sebe, a onda će ti majka plakati a biti će kasno. Danas padaju glave za jednu krivu riječ, a kad se usudiš nekog fizički napasti budi spreman da će ti netko vratiti metkom , šipkom po lubanji ili vađenjem crijeva. Zato razmisli dvaput prije nego ti takvo nešto padne napamet
Sotona
Piše: Gost on 2008-03-01 17:24:04
Svu tu bandu iz komisije treba namlatit ko Stoku., Namjerno ruše kandidate na ispitima samo kako bi namlatili HAK-u što više novca, za ponovni ispit.Banda iz HAK-a traže mito kao uvjet za prolazak na isptu, trebao mu je glavu iščupati!
Instruktor-Rijeka
Piše: Gost on 2008-03-01 11:49:30
Mislim da se na se na obuci zamaramo nepotrebnim stvarima pa nam za ono što je bitno ostaje manje vremena. Npr.zbog toga što je ispitivačima prilikom ispitne vožnje teško reći da se na idućem križanju ide ravno, mi moramo po nekoliko puta te ulice prolaziti da bi kandidat napamet naučio da se u toj situaciji obavezno mora, iako kasnije ide ravno, prestrojiti u desnu prometnu traku, pa ako ispitivač i dalje ne daje upute, nakon nekog vremena prestrojiti se u lijevu prometnu traku, tako da može nastaviti ravno. Ako kandidat nikada nije prolazio tom ulicom, oznake su takve da je, kad ih uoči već kasno za prestrojavanje, i zbog drugih vozila i zato jer prelazi preko pune crte npr. Mihanovićeva (Rijeka). Puna crta je u tom slučaju "zid", iako nakon toga mora zbog obilaženja parkiranih vozila prelaziti punu crtu koja više nije "zid". Zamaramo se i stvarima je li prvi put provjera napravljena prije ili nakon pokazivača smjera. Prilikom skretanja u lijevo, u jednosmjernu ulicu kandidat nakon skretanja mora najprije ući u lijevu prometnu traku, a na nekim mjestima to vidi kad je već skrenuo, jer znak za jednosmernu ulicu nije na početku ulice npr iz ul Tome Strižića u Kontuševu (Rijeka). Naravno, i to moramo učiti napamet jer onaj koji prvi put tuda prolazi skrenut će u desnu p.t.misleći da skreće u dvosmjernu ulicu. Ima još mnogo nepotrebnih stvari koje će se na ispitu bilježiti kao greške, a za sigurnost nisu značajne; provjeravanje i uključivanje pokazivača na skretanjima gdje nam je to jedini dopušteni smjer, držanje ruke na naslonjaču suvozača kod vožnje unatrag bez obzira na položaj tijela, zaustavljanje dva puta na znaku stop. Ako smo prvi puta stali ispred pješačkog gdje se nalazi puna crta i piše "stop" da bismo propustili pješake, krenuli dalje i na zamišljenoj crti preglednosti nam se kotači nisu ponovo u potpunosti zaustavili, a pregledno je... Zaustavljamo li se mi u potpunosti DVA puta na stopu gdje je pregledno ??? Mislm da bi na ispitu trebalo vidjeti kako se kandidat snalazi u prometu i na mjestima gdje mu nije poznato, a ne zamarati se formalnostima. Za takvu obuku bi trebalo povećati obavezni broj sati, a ne da se instruktori za svaki dodatni sat moraju "natezati" s kandidatima. Gospodo iz HAK-a, dogovorite se da kriteriji kod svih ispitivača budu jednaki pa neće biti "ovaj traži ovo a onaj ono, ovaj je ovakav a onaj onakav". Sve što zahtjevate od kandidata na ispitu mora biti negdje propisano -A TRENUTAČNO NIJE (primjeri koje sam ranije naveo) -ili u Priručniku iz prometnih propisa i sigurnosnih pravila ili u Metodici obuke vožnje i dr. i u skladu s programom od 35 obaveznih sati u kojem bi prosječan kandidat sve vještine trebao savladati. Budite u kontaktu s onima koji postavljaju prometnu signalizaciju i predlažite im bolja rješenja.  
iz rijeke
Piše: Gost on 2008-02-29 23:42:42
mislim da na većinu komentara nema komentara. ako svatko u procesu osposobljavanja obavlja svoj posao adekvatno,provjereno, nema ama baš nikakvih problema. to što se umjesto 45 min vozi 30min, to što se propisi nauče napamet a ne sa raumijevanjem, to što instruktori moraju uz prometnu kulturu kandidate podučavati i općoj kulturi, i da ne nabrajam dalje, da ne spominjemo zdravstveno uvjerenje za kandidata za vozača koje oni dobiju po ne znam kojem pravilniku.gospodin vlado barčan je na radnom mjestu ispitivača ispit zasigurno proveo stručno,objektivno i odgovorno. kandidat koji uđe u raskrižje na crveno svjetlo sigurno nemože položiti ispit, ali bi isto tako njegov instruktor morao vratiti svoju instruktorsku i vozačku dozvolu.ovo su neprimjereni događaji koji nas upozoravaju na nasilje na radnom mjestu i cesti. opća kultura je dio prometne kulture.
...
Piše: Gost on 2008-02-28 00:40:08
da je imao nož ili nešto slično nebi mu se to dogodilo. Kad nas već zakon ne štiti od takvih nasilnika(umjesto da ih strpaju iza rešetaka, dobiju prekršajne prijave)zaštitimo se sami pa će ostali razmisliti prije nego nekog napadnu!!!
instruktor iz rijeke
Piše: Gost on 2008-02-22 20:13:24
spomenuti ispitivač Ivica Skorić je iznimno pošten i predan svom poslu! dugi niz godina radim instruktorski posao i surađujem sa spomenutim ispitivačem i odbacujem sa gnušanjem takve tvrdnje!
OD GOVANA SE PITA NE MOŽE NAPRAVITI !!!
Piše: Gost on 2008-02-14 22:33:47
Nesposobnima su svi krivi, i ispitivači i instruktori... 
Krivi su doktori šta im daju lječničko uvjerenje nakon pregleda od 10 minuta. Problem je što svatko očekuje da položi ispit nakon što plati 5-6 000 kn. Neki stvarno nisu za to, nabubaju napamet onih par ulica kuda se obično vozi na ispitu (jer s njima drukčije nemožeš raditi - i za to im treba 50-60 sati) i nekako se na kraju provuku. Strah me je kad vidim tko sve na kraju dobije vozačku. 
Instruktor
dodatni sati
Piše: Gost on 2008-02-13 14:41:45
puno se govori o dodatnim satima da aš žele zaraditi a kad kandidat odvozi 35 sati čeka minimalno 3tjedna da pristupi ispitu, kako bude on spreman ako 3 tjedna ne sjedne za volan, tko je tu kriv aš ili hak?
ima ih svakakvih
Piše: Gost on 2008-02-09 00:41:48
mi u rijeci imamo ispitivača puno... tj. najviše onih koji taj posao rade pod nekim hirom... namjerno ruše, onda naprimjer svima na ma poznati škeva... stara pedofilčina.... za vrijeme ispita uzima brojeve kandidatkinja i ond aih zivka nakon ispita... a da nepričam o škoriću i ostalim likovima koji rado uzimaju kovertice...
POLJAK
Piše: Gost on 2008-01-25 17:16:13
Instruktor sam Već duže vrijeme. Mislim da više neću taj posao raditi. Uostalom zar mislite da ja to radim iz ljubavi prema kandidatima. Daj molim vas. ja želim zaraditi i to se zove posao.Nisu instruktori humanitarni djelatnici. A samo za utjehu nekima koji su čekali priznanje jednog instruktora, ja sam svoj posao dobro radio. I više nego dobro. A za to nisam bio i više plaćen. Autoškola mora biti skupa, zbog puno stvari, a jedna od tih stvari je i da se već jedanput počne poštivati Autoškola. i instruktori naravno. Krediti se dižu za skupe aute, za autoškolu nema, roditelji kupuju skupa auta, za autoškolu nema. Sat vožnje u autoškoli po novom prijedlogu 120 kn. a gorivo preko osambeset kuna...HALO 
Sretno svim kandidatima za vozače što moraju trpiti ekonomski neisplative instruktore.... 
AURIS
Piše: Gost on 2008-01-17 11:02:07
NADOPUNA ZA KOMENTAR TESKO JE OPSTAT KAD SI POSTEN ODGOVORAN I ISKRENO ZELIS ODRADIT POSAO TJ U SREDINAMA DI KOLEGE NEKI I GAZDA NEPREPOZNAJ KVALITETU I NE POSTUJU MISLJENJE DJAKA KAO DOKAZSA ZA NECIJITRUD.ZALOSNO JE DA USPIJU NEKI KOLEGE NA KONTO GODINA I POZNANSTAVA A OSTAJ ZAKINUTI ONI KOJI SU POSTENI JEL NEMRE KAO DPOC ISPITIVAC BAS SA SVIM POLOZENIM ISPITIMA
komentar
Piše: Gost on 2008-01-17 10:49:24
pozdrav svima.JA SAM INSTRUKTOR 4,5 GODINA A VOZAC DESET.ISKRENO PRIZNAJEM TESKO JE MENI KAO NEKOM KO ZBILJA ZELI DA DJAK DOBRO NAUCI VIDJET DA DJAK PADA AL BOLJE I TO JEL SVI KOJE SAM DOSAD OBUCIO SU POLOZILI KAD SU ODVEZLI KOREKTNO,BILO JE TU I PITANJA ISPITIVACA DA JA ODLUCIM I UVJEK SAM BIO NA STRANI DJAKA.NAJVECE MJERILO JE DA JE DJAK ZADFOVOLJAN I DA JE TAKAV DA NE OKRIVLJUJUE DRUGOG ZA REZULTAT.PROBLEM MENI JE STO KOLEGE INEKI DJACI SU MI U ZADNJOJ SKOLI ZAKOMPLICIRALI STVAR AL FALA BOGU IMA VISE ONIH ZADOVOLJNIH MOJIM RADOM I TO SU PRAVA MJERILA.POZDRAV SVIMA
Piše: Gost on 2007-12-14 20:21:16
 
hak mže pa zat uzima pare na itpitima a vžnj da se nepriča treba jš takvi ljudi da malo dvedu reda
Piše: Gost on 2007-12-14 20:16:18
taj hak nije normalan uzmaju novac ruše kao ludi
bezimena
Piše: Gost on 2007-12-14 20:13:21
u vk su ispitivači užas sram vas bilo sto uzimate nvac i rušite na vožni 
trba nešt tu pduzeti
nemožete 100% tvrditi..
Piše: Gost on 2007-11-25 20:35:16
Nemožete tako sigurno tvrditi nešto,vi ne znate da se i mi namučimo kao budale dok nekoga naučimo osnovne stvari vožnje.Ako malo razmislite,shvatiti ćete da je bolje predložiti dodatne sate nekoga poslati nespremna kandidata na ispit.I DA!! Radije ću mu predložiti dodatne sate nego ga pustiti da izađe na ispit i prođe na sreću,pa kad za mjesec dana pogine ja krivim sebe.S tim ipak baš i ne bih mogla živjeti!
ZAŠTO ISPITIVAČ HAK-a
Piše: Gost on 2007-11-18 17:04:07
Razgovarajte malo s kandidatima, kojem se broju predlažu dodatni sati prije ispita i zašto , dali je veliki broj kandidata slabe motorike ?? Auto-školama je samo novac pa zato predlažu i prije ispita dodatne sate. Realno velika cijena auto-škole i još dodatni sati barem desetak po preporuci instruktora dovode do velikog ne zadovoljstva kandidata, a onda zadnji u nizu dobije 
HAK- bi stvarno trebao ispitivati auto škole, radi javnosti i kandidata objavljivati javno škole koje imaju najbolju prolaznost s zakonski određenim brojem sati ( računajuči sate koje predloži instruktor prije ispita ) Samo radi dodatne zarade stječe se dojam da instruktori ne žele obućiti svoje kandidate U stvarnom svijetu se radi o velikom broju kandidata koji po želji instruktora uzimaju dodatne sate što ne mogu vjerovatri da je istina da su građani Hrvatske takološe motorike.  
Predlažem da se napravi anketa u zadnjih par godina koliko je kandidata moralo uzeti dodatne sate i prije ispita. Sigurno da zadovoljni kandidati ne bi se tako ponašali ???
zasluženo ili ne ZASLUŽENO
Piše: Gost on 2007-11-18 16:50:35
Iz vlastitog iskustva mogu reći da ima jako jako zločestih instruktora u auto školama, a u dogovoru s njima i ispitivača HAK- a 
ISTINIT DOGAĐAJ; iako sam vozio autobus i bio više nego dobar nisam mogao proči D katekoriju dok nisam zadovoljio uvijete ipitivača, dotle sam padao, opravdanje za pad" treba vam još malo prakse, a ja u vojjsci vizio 4 godine bez i jedne ogrebotine i ....na isptu kada sam prošao prošao zahtjevi su bili zadovoljeni a ja nagazio zadnjim lijevim na rizol- čisti pad, a ja prošao ?? tj položio.Sadašnji instruktori, ponovo iz iskustva i prije polaganja traže i predlažu kandidatima dodatne sate ( moguća tri razloga 1.NE znanje instruktora, 2. loša motorika kandidata ( manje vjerovatno jer se većini kandidata to to predlaže )i 3 dodatna zarada auto-škola po meni najvjerovatnije ovo treće . Instruktori ni auto škole ne razmišljaju da je i ovo prevelika cijena za prosječnog građana Hrvatske, a onda zasluženo ili ne dobiju ispitivači. HAK ispitni centar bi trebao malo više provoditi kontrole nad auto-školama i instruktorima, te onima koji predlažu dodatne sate pod normalno uzeti licence za rad jer je to jedan od ključnih dokaza da TI INSTRUKTORI NISU SPOSOBNI OBUČAVATI KANDIDATE. a tako bi i ispitivači bili zaštičeni. Instruktori svu krivnju prebacuju na ispitivače HAK-a to je istina
nismo svi isti..
Piše: Gost on 2007-11-16 19:58:41
Ma koliko god vi mislili da smo svi mi instruktori isti..nije istina. Još uvijek ima onih kojima je stalo da manje ljudi gine na cestama,i dajemo sve od sebe da vas što bolje naučimo upravljati vozilom.U svemu je jedino žalosno to što nas ipak i dalje sve stavljate u "isti koš"!
Iznimno poštenje..
Piše: Gost on 2007-11-16 19:50:48
Htijela bih samo podsjetiti sve vas što predstavlja pošten ispitivač..to je osoba koja će od vas zahtijevati da pokažete ništa manje od mogućnosti samostalnog upravljanja vozilom..a koji će kandidata prije samog početka ispita ohrabriti kojom lijepom riječju,i istu uputiti tokom ispita,ukoliko primjeti da je kandidat pod utjecajem velike treme..po meni je oličenje upravo opisanoga g. Žarko Jurič iz Županje.Svaka čast, samo tako nastavite! Instruktorica..
"instruktor"
Piše: Gost on 2007-11-15 14:26:53
imao sam prilike promatrati instruktora koji je jednu ruku "zabacio" iza vrata učenice a druga mu je visjela kroz prozor sa cigaretom među prstima.A svi su slični;i instruktori i ispitivači.
sigurno je zaslužio!
Piše: Gost on 2007-11-14 13:16:10
ne vjerujem da je nevin, a po tim "pravilima" koje oni zahtjevaju možeš samo izazvati prometnu nesreću.
samo su im pare važne
Piše: Gost on 2007-11-12 09:12:42
ni jednu grešku nisam napravila zbog koje se pada on ti kaže koje su to (crveno stop pješački oduzimanje prednosti)ja sam pala a instruktor kaže da je pustio tipa prije mene koji je dva puta prošao kroz znak stop pa nek mi neko kaže da nema korumpcije ida se svije t ne vrti oko love hvala
OGORČENI KANDIDAT
Piše: Gost on 2007-10-30 22:38:52
ja mislim da je njima još veći "GUŠT" srušiti kandidata odkad je povišena cjena polaganja oćito je da imaju korist od toga,zbog toga sve češće ruše.. NEMAJU NI "TRUNKE" RAZUMJEVANJA ZA VOZAĆA POĆETNIKA I UMJESTO DA GA RIJEŠE PSIHOLOŠKE MUKE KOJA POSLIJE TOGA PADA UTJEĆE NA KAND.ONI SRUŠE ZA NEKU STVAR KOJA NIJE TOLIKO NI VAŽNA I ODMAH TE DIREKT OSLABE ZA SLJEDEČI ROK.I kako se nebi onda događale takve stvari ČUDI ME KAKO NIJE I ČEŠČE...
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
Piše: Gost on 2007-09-04 09:01:41
Kakav je to ispitivač koji nakon što mu kandidat na drugom ispitu prođe kroz crveno,ne stane na znak "stop",a stane na zeleno hitno ne prijavi instruktora i autoškolu? Radi se o korumpiranom ispitivaču,koji 37 godina nikako da shvati da radi blesav i besmislen posao,jer se na vozačkim ispitima ne mogu ocjenjivati vrijednosti postignute obukom.Isključivi razlog katastrofalnog stanja na cestama jest upravo to što HAK zloupotrebljava zakonom utvrđeni monopol suprotno Ustavu RH,a ispite provodi jedino s namjerom da što više puta naplati tarifu. 
HAK autoškolama doslovce zabranjuje rad s kandidatima 
a "podobnim"omogućava prevaru i pljačku kandidata. Tko hoće dokaze neka mi se obrati.
seksizam
Piše: Gost on 2007-08-31 20:56:43
ovo s gos.Barčanom ne bi željela komentirati.reći ću samo da bi trebalo tući 
seksualno ugrožene ispitivače.kakvih ima dosta. 
ISPITIVACI
Piše: Gost on 2007-07-19 16:27:38
Uglavnom su posteni, ima nekih koji lijece svoje komplekse na kandid. - od takvih me glava boli svaki tjedan. Barcan je posten al je vrlo rigorozan i sve mora bit po P.S-u. Po meni on previse ocekuje od vozaca pocetnika. Instruktor iz Zg.
"pohvala hak-u"
Piše: Gost on 2007-07-18 22:47:46
moram reći da je hak vrlo"pošten"prema kandidatima ,da su stvarno "ljubazni"i da je pravda UVIJEK "ZADOVOLJENA"...Svaka čast ljudima koji rade u hrvatskim autoškolama ,jer još da su oni katastrofa nitko ne bi ni polagao vozački......
POŠTENJE??!
Piše: Gost on 2007-07-16 01:19:23
Gospodin Vlado Barčan izuzetno je ćestit ipošten čovjek.Takve stvari se nesmiju događati i za to se stvarno treba odgovarat 
 
DAKLE, NAPADAĆ JE TO POĆINIO IZ ĆEFA? KRASNO. iSPITIVAĆI ZAISTA ZASLUŽUJU DA SE TAKVE STAVRI ISTRAŽE - MOŽDA SE NJIHOVA KORUMPCIJA NAPOKON REDUCIRA....IPAK IH MI PLAČAMO - DA BI NAS BEZOBRAZNO I BAHATO MUZLI OPET..I OPET...I OPET...
ffdztzuguogz
Piše: Gost on 2007-07-02 13:26:11
hgturrzuzitbi7
Pravda je zadovoljena
Piše: Gost on 2007-06-15 13:27:20
Puno puno više ispitivača treba pretuči da bi se HAK prestao ponašati poput šerifa i fundamentalista u robovlasničkom društvu
Napadnut a zašto '
Piše: Gost on 2007-05-22 13:48:28
Gospodin Vlado Barčan izuzetno je ćestit ipošten čovjek.Takve stvari se nesmiju događati i za to se stvarno treba odgovarati.

Komentari
Ime:Gost
Naslov:
Komentar:

« Prethodna   Slijedeća »

S oglasnika

tražim jedan dvd......
Potražnja TV i Multimedija (04.09.2008)
NAJBOLJA JEŠKA ZA LOV LIGANJA
Ponuda Sport i rekreacija (27.08.2008)

TV program

Marketing
Vremenska prognoza
opširnije